Powered by Blogger.
RSS

..BUSH..BUSH..


jalan lengang...opis pon lengang..besh nyerh terasa..heavenly...hehehe....m, nak cita pasal apa yer hari ney??..ada bad news and ada gaks good news..tapi, nak start with yg mana yerk??bad news?good news?...bttr yg saket hati dolu kan?tapi, tak elok tok di ceritakan di public..m, tp nak gak tulis sbb geram...pasal...................................................addoooiii...tak elok lah cerita!!yang pasti bukan pasal my hubby @ rumah tanggaku okeiz...??coz my hubby is so sweet!!!we all x gadoh kalo bkn sbb ngada2 nak gadoh...xpecially kalo bab dok jejauh atau g jejauh..!!hahhha.., di ulang siaran..i tak boley, kalo dier tak der wif me dlm masa melebihi 4 jam...hahha...gateiii,plus ngada kan?kan?mm...berbalik citer psl my bad news..pasal apa ek?ushsushushs....tak nak citer laaa....gerammm ja kang!!nak marah tak ley, dosa...so, pasrah aja laaa...percaya dan yakin, Tuhan itu Maha Adil...nasehat ku pada mereka...insaflah sblm kamu di insafkan...hidup nih kan macam roda...hari ney ko treat 'mak' ko kurang ajar..nanti anak2 ko pon akan buat menda yg sama!!tapi...yang si 'mak' pon sama...so apa kes??adoooiii.....biasalah, aku kan anaak pinggiran!!huahuahauahauah...aku dah bosan asik jadik mangsa.....believe me!!akan ku buktikan pada mereka suatu hari nanti.....aku boleh berdiri di atas tapak kaki sendiri, walo skrg pon alhamdulillah.......aku berjaya membuktikan sikit demi sedikit...mereka yg memerlukan pertolongan dan bantuanku secara sengaja mahupun tidak...bukan nak ngungkit, tapi, kadang manusia nih, selalu alpa......yang buruk di kenang sampai mati!!yang baek, satu sen pon tak hengat!!!mengong kan??kan??hm, ada hikmah saya berkahwin awal nih...alhamdulillah, ya Allah...kupanjatkan kesyukuran pada-Mu yang mengatur perjalanan hidup dan matiku yang terbaik untukku tanpa aku sedari........hohoho, okies...good news nyerh plak,...ofiz tak der org plus, bos saya tak der hari ney!!yahhhoooooouuuuu.......

sekian, terima kasih


Sincerely,
Shahli3y4n4

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comment:

Post a Comment