Powered by Blogger.
RSS

Sibuk preparation?? counting my days...



Welcome to my blog...so utk permulaan, aku just start dgn the current issue. Hmm?? What?? preparation untuk my days....x sabar rasenya....ye laa rezeki dah sampai..so moga ALLAH merestui & berkati segalanya dan moga murah rezeki, bahagia selalu dan sehat sejahtera hendaknya....hari nih aku dah mula apply cuti dah...most kawan-kawan pon dah tau..cuma yg kat opis nih jerk ader yg still blur mcm tau tp x konpem..insyallah aku akan bgtau later.... (",)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comment:

Shahli3y4n4 said...
This comment has been removed by the author.
izzahmeor said...

salam..

smoga bahagia selamanya...
ameen...
:D

Ulam Kerdas said...

pergh....dahsat shah..hehehe..dlu dr aku..siot jer..

ape2 pun aku doakan kalian akn kekal hingga akhir hayat

Post a Comment